Hups unohdin kirjoittaa ja kuvata 😅. No kerron nyt tekstillä. Ke olin harjoittemassa pe kisoihin rataa alkuun meni hyvin mut sitten vähän hajos paketti. Pe olin kisoissa verkassa Donna oli image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgsuper mutta radalle taas vähän lässähti. Mutta saatiin silti 61,9%. Mun parhaat prosentit paras poni 😍. Su olin koulu ja estetunnilla koulu meni hyvin ja este meni ihan jees. Estetunnilla ponilla oli paljon vauhtia ja mulla meni hermot. Kaadettiin yks este kokonaan 😅. Pe poni pelästy koululappua tai putkulautaa ja kiikutti mua tallin ympäri ja Su poni pelästys juoma puolloa kun olin selässä 😅. Voisin nyt vähän kertoa et mitä tehään kesän aikana. Mennään La tunnille ja Su lähen leirikouluun ite. 5.6 on koulukisat eli huomenna on viiminen tunti ennen kisoja pitäis opetella rata 😅. Sitten ehkä estekisat 19.6 ja leiri on sitten 20.6-23.6. Muuta ei oo nyt tiedossa. Huomenna tulee MyDay ( ehkä) jos muistan. Kuvia ny loppuun.